Weer naar huis 😔

20 maart 2020 - Mascot, Australië

Hey iedereen,

Deze keer een vervroegde blog, helaas zit m'n reis er nu al op, we zijn allemaal gevraagd om terug naar huis te komen in deze tijd dus helaas is dit een minder leuke blog.

De afgelopen dagen op stage waren heel stressvol, met alle toestanden die nu bezig zijn, moest er steeds meer gecanceld worden en gaat het bedrijf door een moeilijke periode, en helaas geld dit voor heel veel bedrijven.

Het zijn geweldige mensen, iedereen die ik hier ontmoet heb, het was kort, ben er nog maar 7 weken en heb nog lang niet gezien wat ik allemaal wou zien, maar een goed excuus om terug te gaan. Verder kan ik niet heel goed verwoorden hoe ik me voel maar ik heb wel een gedicht geschreven.

Met tranen in m'n ogen
De tijd is voorbij gevlogen.
Niet denkend aan wat er nog gaat komen
Want daar kan ik alleen nog maar van dromen.
Je bent zo mooi, met je rauwe natuur,
Al een deel terug opgebouwd na het doven van het vuur.
Je bent zo mooi, met je woeste zee,
Alle stroming en met de golven Surf je mee
Je bent zo mooi, met alle lieve mensen,
En nu kan ik ze alleen het allerbeste wensen.
Je bent zo mooi, met je sterke zon,
Daar waar ik de eerste zonsondergang won.
Zo hard hiervoor gewerkt, de kans in leven,
Het was super gaaf, al was het maar voor even.
Ik heb geweldige mensen leren kennen,
Al was het in het begin enorm wennen.
Nu zit ik hier, te wachten, en zijn we straks weer thuis,
Overal zo stil als een muis
Lieve Australië, alle lieve mensen, ik ga jullie enorm missen,
Deze tijd met jullie kan niemand meer wissen.

Ik ga het enorm missen, vooral ook het mooie weer, het is vandaag 36 graden haha. Ik stap zo in het vliegtuig voor weer een 35 durende reis. Tot snel iedereen ♥️

1. Oma:
    20 maart 2020
    Hallo Nadine het is heel jammer dat je nu al terug moet komen maar helaas het is niet anders , nou meisje ik wens je een goeie reis en vlucht . dikke knuffel opa en oma.
  2. Sandra:
    20 maart 2020
    Dat is balen Nadine!! Goede reis in ieder geval!
  3. Karin:
    Tot straks schat! 😍
  4. Jeanine:
    Ooo O wat jammer.
    Goede reis terug😘
  5. Ria:
    20 maart 2020
    Heel erg jammer dat je terug moet. Wat een mooi gedicht! Goeie reis en we hopen je snel weer te zien
  6. Mirjam:
    ❤ tot snel